Nyitólap > Hírek > Lépésről lépésre...
Lépésről lépésre...

Szerintem szuper dolog, ha valaki a sok bizonytalan gondolkodás után lejön az edzőterembe és próbál tenni az egészségéért.

Frissen végzett személyi edzőként sokat kritizáltam az embereket, hogy ki, milyen helytelenül hajtja végre a gyakorlatokat a teremben. Aztán látásmódot váltottam, és rájöttem, milyen nagyszerű, hogy ők már itt vannak és eljutottak arra az elhatározásra, hogy változtassanak. Egészségesebbek, fittebbek szeretnének lenni és ezért sokszor átlépik eddigi komfort zónájuk határát.

Hogyan érdemes kezdeni?

Az egyik legfontosabb szegmens a hosszú távú, tartós eredmények eléréséhez a célkitűzés – tervezés duó pontos meghatározása, már a kezdéskor.

Ha vannak pontos célok, amiket szeretnénk elérni, és amiket motivációként folyamatosan magunk elé tudunk helyezni, akkor kitartóbban és elszántabban fogunk dolgozni a megvalósulásukért. Ezeket egyébként érdemes leírni már a kezdés előtt.

A cél lehet akár fogyás, szálkásítás, izmosodás vagy éppen az eddig elért fittségi szint fenntartása és tovább fokozása.

Ha megvan, hogy hová szeretnénk eljutni, jöhet a tervezés. Sajnos a neten elérhető sablon edzéstervek és módszerek nem egyénre szabottak. Sokkal több esélyed van arra, hogy elérd a célodat, ha egy tudatosan felépített programot követsz. Gondolj csak bele, ha valahova utazol, mindig van egy térképed, hogy tudd merre mész. Miért bolyonganál akkor az edzőteremben, ezzel kockáztatva a fölösleges kitérőket és azt, hogy eltévedhetsz.

Érdemes egy állapotfelméréssel kezdeni, hogy tudjuk, honnét indulunk.

Mivel sokan egész nap ülőmunkát végeznek, előfordul, hogy először a mozgás minőségét kell javítani, hogy később ne okozzon problémát a gyakorlatok kivitelezése.

Ezzel egy időben el lehet kezdeni az állóképesség fejlesztését. Tudom, hogy sokan nem szeretik a hosszú unalmas kardió edzéseket, ezért van egy jó hírem, rengeteg módszer van egy intenzív pörgős edzés lebonyolítására úgy, hogy közben kreatív és érdekes gyakorlatokat végezhetünk.

Erősítés. Itt is érdemes bizonyos szabályokat követni, ha biztos alapokra szeretnénk építeni. A törzsizmok erősítését mindig prioritásként kell kezelni és aztán sem mindegy, hogy melyik izomcsoportot melyikkel párosítjuk. A gyakorlatok szabályos kivitelezése, annak üteme és sebessége, szerepet játszik abban, hogy milyen eredményre számíthatunk és persze, hogy mennyi idő alatt érjük el azokat.

Ahhoz, hogy az elején megfogalmazott célokat gyorsan elérjük és azokat meg is tudjuk tartani, sajnos a fönt leírt pár dolgon kívül oda kell figyelnünk arra, hogy az edzések mellet a hétköznapjainkban is aktívabbak legyünk.

Jobban képbe kell kerülnünk azzal kapcsolatban, hogy mi kerül a tányérunkra. Tudom, hogy ez egy kényes kérdés mindenkinél, de ahogy az elcsépelt mondás is tartja „az vagy amit megeszel”.

Rengeteg divatdiéta és új hóbort üti fel a fejét rendszeresen ezen a területen. Érdemes többet megvizsgálni és akár egy saját módszert kialakítani, ami megfelel a napi rutinunknak. Egy szakértővel konzultálni a témában okos megoldásnak tűnik.

 

Remélem a fent leírt pár hasznos tanács segít elindulni vagy akár újratervezni.

 

MIBEN SEGÍT A Real Active ? 

Táplálkozás

Segítünk kialakítani egy egészségesebb étrendet, ami számodra is megvalósítható, komoly lemondások nélkül. Közösen állítunk össze egy hosszú távú megoldást.

 

Irányított mozgásprogram. (Személyi edzés)

A szakértő tudás, a személyre szabott feladatok, a tudatosan összeállított edzésterv segítségével célodat könnyebben éred el. A tervezés közös, a végrehajtás a tied - de végig ott van melletted a szakértő társ, aki inspirál, komolyan segít, és nem engedi el a kezed. Így garantáltan ki tudod hozni magadból a maximumot.

 

Aktivitás

Tippek, trükkök a hétköznapi fizikai aktivitás növeléséhez, hogy gyorsabban elérd a célod és meg is tartsd az eredményed.

 

 

Táplálkozás

Chili sin Carne

Az egyik kedven receptem.


Irányított Edzés

Olimpiai súlyemelés workshop

Pár tapasztalat a legújabb képzésről, amin résztvehettem.


Irányított Edzés

Hogyan építsd fel az edzésedet?

Az edzéseket érdemes egyéni céloknak megfelelően felépíteni és ütemezni.


Táplálkozás

5 tipp, hogyan fogyaszd el a húsvéti főtt tojást.

5 recept főttojással Húsvétra!


Aktivitás

9 ok amiért túlsúlyt cipelsz magadon!

Csak nézd át. Hátha találsz olyat, ami rád is jellemző.


Számold magad vékonyra!

Egy kis matekozással dobj le pár kilót.


Aktivitás

7 Biztos tipp, ha fogyni szeretnél!

Csak ezeket kövesd és biztos a siker.


Táplálkozás

Fogyni akarok!

Ha fogyni szeretnél csak ezt a pár pontot kell betartanod.


Aktivitás

Hasznos tippek és ötletek az edzéssel kapcsolatban

Útmutatás, hogyan haladj biztosan, előre.


Aktivitás

Főzés, egészség, aktivitás

Egy recept ami pár perc alatt kész van és az ínyenceknek is megfelel.


ARE YOU READY?
Cím: Budapest XIII. Dózsa György út 128. - B4 Fitness

telefon: +36 20 204-8872

E-mail: info@realactive.hu
Kérdésed van?
Írj nekünk most!
Elküld
RealActive © copyright 2014