Nyitólap > Hírek > A Titok...  Soha többé ne ...
A Titok... Soha többé ne diétázz

Az angol diet szó első három betűje D-I-E, azonnal tükrözi, hogy milyen szörnyű dologról is beszélünk. 

Egy rövid távú elkötelezettség, amikor a kényelmet szenvedésre cseréled a jobb formáért. 

De mi történik, ha vége a diétádnak? Megint visszatérsz a régi étrendhez és azt várod, hogy a kiszenvedett formát meg tudod tartani. Hát, nem hinném. 

A legnagyobb esélye annak van, hogy vissza jojózod magad, talán még egy rosszabb állapotba. 

De, akkor hogyan érhetsz el tartós változást. Először is a hozzáálláson kell változtatni, a diéta NEM működik, de az életmódváltás IGEN. 

Kezdd lépésenként, lassan adagold az alábbiakat. Csak hétről – hétre egyet és a végére megváltoznak az étkezési szokásaid.

 

 

Az új szokásaid: 

 

  • Egyél többször naponta, akár 5-6 alkalommal. Legyenek kisebb adagok, próbáld elkerülni, hogy éhesen felfald az egész hűtőt.
  • Az adagok ne legyenek nagyobbak a kiterített tenyerednél. Fölfelé pakolni nem ér. Kacsintás
  • Gondosan válogasd meg milyen fehérjéket eszel. A legjobbak a sovány fehér húsok, mint pl a hal.
  • Teljes kiőrlésű gabonákat fogyassz, kerüld a tésztákat és a pékárukat. 
  • ROSTOS tápanyagok fogyasztása elengedhetetlen. Válassz idény jellegű zöldségeket. 
  • Víz, víz, víz.. a legfontosabb a hidratálás. Legalább napi tíz pohár szobahőmérsékletű vizet próbálj elfogyasztani.  
  • ZÖLDEK. A zöld leveles saláták, turmixok, segítik a szervezet lúgosítását. Első lépés az úton.  
  • Táplálkozz sokszínűen. Zöld levelek, szép sárga sütőtök, lila áfonya mind tele van fontos komponensekkel, amik segítenek abban, hogy fitt és egészséges lehess.  
  • Kerüld a fehér színű ételeket. Krumpli, fehér rizs, tészták, kenyérfélék, mert kicsi a rosttartalmuk és a csípődön marad a nyomuk.
  • Mozogj hetente minimum háromszor, ez pörgeti az anyagcserét és fokozza a súlyvesztést, de figyelj, hogy fokozatosan adagold a terhelést és helyesen végezd a gyakorlatokat.

 

KÉNYELMES MEGOLDÁSRA VÁGYSZ ?? KATTINTS IDE!!

 

 

  

 

MIBEN SEGÍT A RealActive ? 

 

Táplálkozás

Segítünk kialakítani egy egészségesebb étrendet, ami számodra is megvalósítható, komoly lemondások nélkül. Közösen állítunk össze egy hosszú távú megoldást.

 

Irányított mozgásprogram.

A szakértő tudás, a személyre szabott feladatok, a tudatosan összeállított edzésterv segítségével célodat könnyebben éred el. A tervezés közös, a végrehajtás a tied - de végig ott van melletted a szakértő társ, aki inspirál, komolyan segít, és nem engedi el a kezed. Így garantáltan ki tudod hozni magadból a maximumot.

 

Aktivitás

Tippek, trükkök a hétköznapi fizikai aktivitás növeléséhez, hogy gyorsabban elérd a célod és meg is tartsd az eredményed

 

 

 

 

Táplálkozás

Chili sin Carne

Az egyik kedven receptem.


Irányított Edzés

Olimpiai súlyemelés workshop

Pár tapasztalat a legújabb képzésről, amin résztvehettem.


Irányított Edzés

Hogyan építsd fel az edzésedet?

Az edzéseket érdemes egyéni céloknak megfelelően felépíteni és ütemezni.


Táplálkozás

5 tipp, hogyan fogyaszd el a húsvéti főtt tojást.

5 recept főttojással Húsvétra!


Aktivitás

9 ok amiért túlsúlyt cipelsz magadon!

Csak nézd át. Hátha találsz olyat, ami rád is jellemző.


Számold magad vékonyra!

Egy kis matekozással dobj le pár kilót.


Lépésről lépésre...

Érdemes fokozatosan kezdeni és tudatosan haladni.


Aktivitás

7 Biztos tipp, ha fogyni szeretnél!

Csak ezeket kövesd és biztos a siker.


Táplálkozás

Fogyni akarok!

Ha fogyni szeretnél csak ezt a pár pontot kell betartanod.


Aktivitás

Hasznos tippek és ötletek az edzéssel kapcsolatban

Útmutatás, hogyan haladj biztosan, előre.


ARE YOU READY?
Cím: Budapest XIII. Dózsa György út 128. - B4 Fitness

telefon: +36 20 204-8872

E-mail: info@realactive.hu
Kérdésed van?
Írj nekünk most!
Elküld
RealActive © copyright 2014