Nyitólap > Hírek > Hogyan építsd fel az edzésedet?
Hogyan építsd fel az edzésedet?

Az edzéseket érdemes egyéni céloknak megfelelően felépíteni és ütemezni.

 

  1. Első a bemelegítés. Ezt soha ne hagyjuk ki. Keringésfokozással, kardióval, majd egész testet átmozgató gimnasztikával kezdjünk.
  2. Mobilizálás. A gyakorlatok megfelelő végrehajtásához és, hogy kompenzáljuk a hétköznapok egyoldalú terhelését (sok ülés) az ízületek mozgástartományát javító gyakorlatok beépítésére van szükség.
  3. Jöhet az edzés fő része. Az instabilabb, szabad gyakorlatokat végezzük a tréning elején. Ilyen lehet például a fekvőtámasz, kitörés vagy mondjuk a kézi súlyzós gyakorlatok.  Ebben a szakaszban még viszonylag pihentek vagyunk, jobban tudunk egyensúlyozni, ezért a fent említett feladatokat könnyben tudjuk végrehajtani.
  4. Haladhatunk a stabilabb gyakorlatok felé. Jöhetnek az rúddal, majd csigával és végül a gépekkel végrehajtott feladatok.
  5. Ha már haladó szinten járunk, alkalmazzunk intenzitást fokozó módszereket. Csökkentsük a pihenőidőket, vagy akár szettekben végzett gyakorlatok esetén teljesen hagyjuk el azt. Végezzünk pihenés nélkül több gyakorlatot egymás után azonos izomcsoportra.
  6. A fő rész végén jöhetnek a has és gerincmerevítő edzését célzó gyakorlatok.
  7. Jöhet a levezetés. Használhatunk kardiógépet, de jöhetnek az alacsonyabb intenzitású gyakorlatok is. Fontos, hogy a pulzusunkat folyamatosan és egyenletes ütemben hagyjuk megnyugodni.
  8. Nyújtás. Az edzés végén végezzünk statikus nyújtó gyakorlatokat, hosszú kitartásokkal.

 

Ujvári László

személyi edző

www.realactive.hu

20/2048872

Táplálkozás

Chili sin Carne

Az egyik kedven receptem.


Irányított Edzés

Olimpiai súlyemelés workshop

Pár tapasztalat a legújabb képzésről, amin résztvehettem.


Táplálkozás

5 tipp, hogyan fogyaszd el a húsvéti főtt tojást.

5 recept főttojással Húsvétra!


Aktivitás

9 ok amiért túlsúlyt cipelsz magadon!

Csak nézd át. Hátha találsz olyat, ami rád is jellemző.


Számold magad vékonyra!

Egy kis matekozással dobj le pár kilót.


Lépésről lépésre...

Érdemes fokozatosan kezdeni és tudatosan haladni.


Aktivitás

7 Biztos tipp, ha fogyni szeretnél!

Csak ezeket kövesd és biztos a siker.


Táplálkozás

Fogyni akarok!

Ha fogyni szeretnél csak ezt a pár pontot kell betartanod.


Aktivitás

Hasznos tippek és ötletek az edzéssel kapcsolatban

Útmutatás, hogyan haladj biztosan, előre.


Aktivitás

Főzés, egészség, aktivitás

Egy recept ami pár perc alatt kész van és az ínyenceknek is megfelel.


ARE YOU READY?
Cím: Budapest XIII. Dózsa György út 128. - B4 Fitness

telefon: +36 20 204-8872

E-mail: info@realactive.hu
Kérdésed van?
Írj nekünk most!
Elküld
RealActive © copyright 2014